تبلیغات

فیلم واندر ومن با کیفیت عالی و لینک مستقیم

فیلم واندر ومن با کیفیت عالی و لینک مستقیم

Wonder Woman 1984 قرار است به صورت تئاتری توسط برادران وارنر تصاویر در ایالات متحده و کانادا در تاریخ 25 دسامبر سال 2020 در سینما دالبی و IMAX در حالی که همان روز از HBO Max پخش می شد ، منتشر شود. در ابتدا برای انتشار در 13 دسامبر 2019 اعلام شد ،  قبل از انتقال به اول نوامبر 2019 ، سپس به 5 ژوئن سال 2020 موکول شد.  در 24 مارس سال 2020 ، با تعطیلی سالن های نمایش به دلیل بیماری همه گیر COVID-19 ، فیلم با گرفتن تاریخ اکران فیلم بدخیم تا 14 آگوست 2020 به تأخیر افتاد.  در ژوئن 2020 ، تأخیر بیشتر باعث شد اکران فیلم به 2 اکتبر سال 2020 منتقل شود ، قبل از اینکه به تاریخ کریسمس منتقل شود.  در نوامبر سال 2020 ، ددلاین هالیوود گزارش داد که فیلم به احتمال زیاد تا سال 2021 به تأخیر می افتد ، و انتظار نمی رود یک پنجره تئاتر کوتاهتر رخ دهد.  بعداً ، ورایتی اعلام کرد که تاریخ اکران کریسمس این فیلم در سینماها حفظ می شود ، در حالی که این فیلم در همان روز نیز به صورت دیجیتالی از طریق HBO Max در ایالات متحده به نمایش در می آید و فیلم پس از اولین پخش در اکثر فیلم ها بدون هزینه اضافی برای مشترکان در دسترس است. بازارهای تئاتر بین المللی که از 16 دسامبر HBO Max ندارند.  اندکی پس از آن ، Deadline همچنین گزارش داد که برای جلب غرفه داران با انتشار روزانه و روز HBO Max ، برادران وارنر موافقت کردند که درآمد اجاره بهای کمتری را از آنچه که معمولاً با آزادسازی چادر انجام می دهد ، بگیرند. پس از یک ماه فیلم را از HBO Max بیرون بکشد تا ماه دوم اجرای فیلم منحصر به سالن های نمایش باشد. Wonder Woman 1984 به دلیل درگیری قبلی گادوت با نیروهای دفاعی اسرائیل و پشتیبانی آنها ، مانند سلف خود در لبنان نمایش داده نخواهد شد.

Wonder Woman در طول جنگ جهانی اول ساخته شد ، شخصیت هایی که در مکان های اروپایی در سراسر انگلیس ، آلمان و بلژیک فرود آمدند. اما برای سال 1984 ، این فیلم در دوران جنگ سرد اتفاق می افتد ، که اولین تریلر آن را نشان می دهد.

گال گدوت ، پتی جنکینز و کریس پاین همه در حال بازگشت هستند. پس از نقشی برجسته در فیلم اول ، گدوت برای تکرار نقش شخصیت تیتراژ قرارداد امضا کرده است. جنکینز نیز برای کارگردانی ، تهیه کنندگی و نویسندگی مشترک فیلم برمی گردد. و در آن توییت غافلگیرکننده در تاریخ 13 ژوئن ، جنکینز فاش کرد که یک استیو ترور (کریس پاین) (ظاهری کمی گیج) نیز برمی گردد. مگر او مرده است؟ به خاطر می آورید که در پایان فیلم اول ، او خود را فدا کرد تا از انتشار گاز دکتر سم در سراسر میدان جنگ جلوگیری کند. جنكینز به ELLE.com گفت كه استیو ترور شخصیت پاین قطعاً هیچ قدرت جادویی را در تمیسیرا جذب نمی كند - بنابراین به نظر می رسید كه او واقعاً مرده است. (به نظر می رسید او در لیگ عدالت نیز مرده باشد.) پس ... چه چیزی می دهد؟ برای یادگیری حقیقت احتمالاً باید منتظر بمانیم تا فیلم اکران شود.

پاسخ دهید

هیچ نظری تا کنون برای این مطلب ارسال نشده است، اولین نفر باشید...